Ministrstvo je namenilo pozornost učinkom izobraževanja na daljavo v času covida. V skladu z evalvacijsko študijo so leta 2023 obogatili že vzpostavljen sistem usposabljanja strokovnih delavcev_k na področjih digitalnih in čustveno vedenjskih kompetenc ter gibalnega razvoja. Odprto ostaja vprašanje, koliko novega znanja, spretnosti in vrednot se v resnici prenese v prakso oziroma v podporo učencem_kam z učnimi primanjkljaji in v neposredni proces učenja. Ta proces se je nadaljeval tudi v letu 2024, a njegovi rezultati oz. konkretni učinki še niso znani.
O dodatni socialni pomoči je sicer veliko govora, ni pa zaznati nobenih ukrepov.
Pristojni državni organi:
Je predvolilna zaveza vključena v koalicijsko pogodbo? DA
Treba je slediti znanstvenim dognanjem in preučiti rezultate raziskav ter v dialogu s šolniki pripraviti mehanizme podpore (zlasti zaposliti dodatne specialne pedagoge) za učence in učenke z učnimi primanjkljaji. Slednji morajo biti namenjeni posebej tistim, ki so zaradi dolgotrajnega zaprtja šol med epidemijo trpeli na področjih znanja, učnih navad in motivacije.